BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 mars 2010

En kopp kaffe!

Mmm, jag tog just en kopp kaffe, så förbannat gott, jag har inte druckit kaffe alls sen jag kom hit.
Dock ska jag å Bolis vägnar tala om att jag inte har druckit kaffe därför att folk i Peru inte dricker kaffe, utan för att dom helt enkelt inte hade kaffe hemma innan.

Dom skrattade lite åt mig eftersom jag hällde i redigt med kaffepulver, i Peru dricker man änglapiss som min farmor brukar säga. Dvs riktigt tunnt kaffe, något jag personligen tycker är bläsch.

Sedan hade vi en te och backor kväll tillsammans med Bolis brors flickvän, Bolis Bror, Boli, Bolis pappa och Bolis farbror.
Mysigt, nu sitter dom andra och kollar på fotboll och jag ska vila en liten stund samt smita och ta en cigg.

Alla som röker vet att kaffe triggar röksuget rejält.
Puss på er andra i kalla Sverige.

0 kommentarer:

Labels