BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 25 mars 2010

Segstartad

Om man skulle jämföra mig med en dator skulle man kunna säga såhär;
Vissa morgnar är jag som en compaq från 96, det tar en halv evighet innan jag kommer igång, andra som en sprillans speldator, jag är igång på ett kick.

Idag har jag varit mer som en compaq, som knarrar och har sig i evigheter innan den startas.
Men nu börjar jag komma igång, på schemat idag står; göra klart min uppsats, eller åtminstone försöka.
Städa huset (pappa betalar halva mina skor)
Powerwalk.

Klockan är snart två så jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna klämma in allt, men det är väl bara att sätta igång.

Gå med i min facebook-grupp: "Bränn ner Bjälsta" för att visa erat stöd mot den våldtagna flickan som fick ett helt samhälle emot sig.

0 kommentarer:

Labels