BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 mars 2010

Ångesten borta

Nu är den väck, allt känns bra igen vilket känns fantastiskt!

Boli ringde igår och i förrgår vi hade två långa, underbara samtal. Det är en helt annan sak att prata på telefon, det känns som han är närmare då.
Jag tänkte införskaffa comviq amigos så att jag kan ringa honom lite oftare.

Jag kunde inte sova många timmar inatt, somnade vid 4-5 tiden och vaknade runt 9. Men jag är glad ändå.
Har haft en riktig slapphelg så jag började veckan med ett liten uppfräschning. Tog ett bad, skrubbade och smorde in mig, fönade håret och målade naglarna.

Nu tänkte jag sätta mig ner och försöka plugga lite med kaffet i högsta hugg.
Min energinivå är inte på topp, men det är humöret däremot. Ska verkligen försöka hålla mig vaken så att jag kan sova ordentligt inatt.

En powerwalk skulle inte sitta helt fel idag heller.

Jag kommer troligtvis få sommarjobb i år också, samma som jag har haft sedan jag var 15. Det är riktigt kul att cheferna är nöjda med mig och vill ta in mig år efter år, sånt gör en stolt.

0 kommentarer:

Labels