BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 13 mars 2010

Bakisångest

Varför får man ångest när man är bakis? Jag får det alltid, oavsett om inget har hänt under fyllan.

Det måste vara någon form av kemisk obalans det handlar om.

Hursomhelst, idag har jag köpt startpaket och har nu återigen en mobil. Bara ett problem, nummer 6-knappen funkar inte, vilket är lite halvt värdelöst.
Nåja, jag ska bara ha den mobilen ett tag.

Jag har dåligt samvete för att jag inte har hört av mig till Boli ännu.
Han blir så orolig när han inte hör av mig, vilket jag förstår. Men ibland har jag helt enkelt inte tid att sätta mig ner och skriva mail till honom och då får jag dåligt samvete.
Önskar att jag bara kunde ta upp telefonen och ringa istället.

Nu ska jag ta ett bad och fräscha till mig, sedan blir det förhoppningsvis middag här, pappa är försvunnen.
Sedan ska jag kolla på melodifestivalen med Fia och Elin.

1 kommentarer:

Sessan sa...

Ja varör får man det för?
Samma är det för mig,
jag mår så fruktansvärt dåligt och som du säger; även fast det inte hänt något!
Men kroppen säger ifrån och tur är väl kanske det ;)

Men babe, vi får ta och ses snart tycker jag! Jag förstår att du har mycket nu och jag jobbar som vanligt mycket, men en timmes fika kan vi väl klämma in.

Labels