BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 mars 2010

7 månaders dag och hemresa

Idag var vi och åt en jättemysig lunch på vårat vanliga kinaställe. Jag, Bolis pappa, Bolis bror, Bolis pappas tjej och Bolis lillasyster.
Det var som en hejdå-lunch och Bel matade mig med nudlar, så söt!
(Senare när vi kom hem försökte hon också mata mig med bröd och kakor, jag tackade, tog emot och gömde, haha)

Nu är jag sjukt trött, jag vet inte riktigt varför, jag har försökt att vila men det går inte.

Flyget från Lima går tio i 2, peruansk tid, vilket är runt 9 svensk tid.
Det tar 12 timmar att flyga till Madrid, där jag kommer anlända 07:20 och sedan vänta 3 timmar.
Flygresan från Madrid till Stockholm tar 3 timmar och jag kommer vara framme 14:15.

Allt som allt kommer resan ta 18 timmar, vilket är 4 timmar mindre än resan hit.

Jag har skrivit ut lite skolgrejer, tanken är att jag ska plugga på Madrids flygplats och eventuellt sno lite kakor från planet då jag inte har några pengar att köpa mat för.

Det har känts rätt tungt ända tills idag, då jag och Boli kom på en kanonide för framtiden, så nu är lite lättade och faktiskt ganska glada, trots att jag åker imorgon.

Om en timme ska grabbarna spela fotboll, sedan ska vi äta ute tillsammans en sista gång på någon mysig restaurang.

Jag antar att det här blir mitt sista inlägg här i Peru, det kommer bli så sjukt konstigt att åka från 30 graders värme till kalla Sverige.
Men jag ska inte klaga, jag har sluppit hela februari månad, snart kommer våren till Sverige ändå.
Dessutom har jag fått spendera en underbar månad med min pojkvän, idag är förövrigt våran 7 månaders dag. Tiden går så sjukt fort!

Anyways, nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig iordning.
Och imorgon har jag en lång resa framför mig, fast om man tänker efter består den mest i att stå i diverse köer, titta på filmer, äta flygplansmat och vänta.

Endel tårar är nog att förvänta sig också.

Puss och kram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

I Miss You extremly much, and I Need You in My Life.

Thinking day and night of you
Waiting already to have you in my arms again, and this time, really never let you go.

Te Amo Mi Bebushita
You Make Me Smile Everyday
Jag Alskar Dig
You really make Me Happy
:´)

Labels