BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12 mars 2010

Och så vände allt!

På ett kick.

Jag och bror begav oss till centrum för att hämta ut värktabletter till honom och köpa cigg.
Min mensvärk gick över, det slutade snöa och mitt humör vände på ett kick.

Jag har spanat på utbildningar jag ska söka till. Jag har bara 3 månader kvar i skolan och massvis med ämnen att avklara, jag vet att det finns en chans att jag inte kommer in, men man måste försöka ändå!
Och kommer jag inte in nu söker jag bara på nytt till våren.

Idag ska mamma färga min utväxt och lägga i några slingor, sedan ska jag på middag med tjejerna i Fias nya lägenhet.

Jag känner mig oerhört glad och uppåt just nu.

I helgen ska även jag och pappa träffas och börja planera min student, tänk att det är så nära nu!

Jag fick förövrigt hem mitt bankkort idag, med motiv av en tiger på framsidan, mycket tjusigt, det får jag eftersom jag stöder wwf (stolt)

Ska försöka skriva klart en uppsats nu, jag är väldigt speedad känner jag.

0 kommentarer:

Labels