BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 mars 2010

Barnlängtan

Boli vet så väl att jag är helt torsk på bebisar och sådant. Jag försöker linda in det men han känner mig alldeles för väl.

Det är väl egentligen inte så konstigt, en av människans främsta drifter är att föröka sig, och hade jag varit en människa på stenåldern hade jag redan haft typ 5 barn redan.

Jag längtar så mycket till den dagen jag och Boli bestämmer oss för att kasta allt var p-medel heter i papperskorgen och köra. Den dagen man får ett positivt graviditetstest och får följa hur magen växer.
När man har körkort, jobb, lägenhet och känner att nu är det dags.

Jag hör paniken i Bolis röst när jag börjar prata om bebisar:
"All in time honey, we're too young!" haha, även om han också vill ha barn så småningom försöker han lugna ner mig.

Jag vill absolut inte ha barn nu, i detta läge, det finns så mycket jag vill göra. Men längtan finns ändå där, speciellt när man har hittat den perfekta avelshanen som man också vill dela sitt liv med.
Och man längtan blir inte mindre när man ser hur exemplarisk han är med barn, även om han sticker och gömmer sig när ungen har skitit i blöjan, haha!

0 kommentarer:

Labels