BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 mars 2010

Kaffe och kommentarer

Hej hopp, jag vaknade nyligen upp från en tupplur, medan Boli låg kvar tog jag disken och gjorde mig en kopp kaffe.

Vi åt empanadas idag igen, det är såå mumsigt.

Min bror är lite rolig, jag skrev till honom på facebook att han skulle svara på mina mail, varpå han svarar "jag svarar på allt ju" fast han har ännu inte svarat.

Hursomhelst, vi får se vad resten av dagen har att bjuda på, klockan är fem på eftermiddagen här.
En av planerna är att vi ska gå och köpa La Teta Asustada som jag så gärna vill se. Men den vi hade fanns bara undertexter på spanska och quechua.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med kommentarfuktionen, ska försöka fixa det.

Förresten, Boli frågade just vad "ju" betyder, hur fan översätter man det?
Anyways, puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ghahmrk

Anonym sa...

SHIIIIII, I LOVE YOU BEAUTIFUL, YOU ARE THE MOST PRECIOUS I HAVE IN MY LIFE Y HABERTE ENCONTRADO HA SIDO LO MEJOR QUE ME PUDO PASAR, TE AMO DEMASIADO.

POR SIEMPRE TUYO,

- B O L I -

Labels