BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 mars 2010

Pensionärsrusningar och melodifestivalen

Jag glömde nästan helt bort att skriva om min spännande morgon, håll i er nu!

Först vaknade jag vid 9, sedan satt jag apatisk och kollade på diverse youtubeklipp i ca en timme, sedan tog jag min medicin och begav mig för att handla frukost.
Mitt i pensionärsrusningen. Jag spenderade totalt 20 min bakom diverse gamlingar och väntade på att få gå förbi.
Men man ska inte bli irriterad, en dag står man där själv med stela ben och en suckande yngling bakom sig.

Sedan vill jag även passa på att fråga mig vad Svenska folkets problem egentligen är?
Jag tittade inte på melodifestivalen därför att den suger. Däremot kastade jag en snabb blick på reprisen.
"You can call me manboy" vad är egentligen en manboy om jag får fråga? Låg han och sov på engelskalektionerna?

Om man tog bort alla fem miljarder delfinaler, extra chansen, sista chansen och näst sista chansen samt deporterade Ingela "pling" Forsman till Grönland kanske det skulle vara helt okej.

Själv tyckte jag att Timoteij var bäst, den låten fick mig att vilja dansa ringdans på en sommaräng med en blomkrans runt huvudet.

Nu ska jag göra mig en till kopp kaffe och skriva klart min uppsats.
Tjingeling.

0 kommentarer:

Labels