BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 1 april 2010

Upp och ner, ner och upp

Ja så känns mitt liv just nu.

Önskar jag kunde skriva allt här på bloggen men något privatliv måste man ju ha.
Igår var jag med tjejerna och shoppade. Jag kom hem med ett par svarta jeansleggings som satt fantastiskt i rumpan! Sedan en figursydd tshirt med texten "I'm not a toy" - bra budskap! Och sedan en sjukt snygg kofta med nitar på.

Sedan fick jag ångest, flydde hem och Anna var med mig hela tiden<3

Anyways, idag kom pappa hem precis när jag skulle käka lunch, så vi åt tillsammans.
Nu städar han huset och jag sitter här, ska snart till Elin.

En sak med min medicin, är att första timmen den verkar blir jag osocial och vill helst vara ifred. Då blir jag galen av människor omkring mig. Konstig grej, jag vet inte varför det är så.

Nu ska jag nog fixa mig och sedan dra till Elinpelin-ping-pong och dricka kaffe.
Adjöken.

0 kommentarer:

Labels