BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 mars 2010

Och så ett ytligt inlägg;

Såklart.

Igår somnade jag runt 3 tiden på natten och vaknade pigg som en lärka vid 8 på morgonen.
Vad fan?

Nu sitter jag här med min kaffe i sedvanlig ordning. Idag ska jag storstäda här hemma samt ta en powerwalk lite senare, ett utmärkt sätt att rensa tankar.

Ikväll ska vi äta tacos här hemma och bara ha en myskväll. Jag har ärligt talat ingen lust att dricka en droppe efter förra helgen. Det suger så hårt att vara bakis. Jag vill må bra, jag behöver ingen mer ångest och dessutom har jag just kommit igång med motionen.

Magnus Betnér, som förövrigt har gått ner sig rejält som komiker, sa följande i Parlamentet:
"...kunde man ju gräva upp Astrid Lindgren och knulla henne i ögonhålorna"

Är det någon som tycker det var kul sagt överhuvudtaget? Nog för att min humor är i det grövsta laget men t o m jag blev äcklad av det uttalandet.
Och dessutom är Astrid Lingren min idol och tidernas största författare och människa i största allmänhet, enligt mig.

Men det är klart, om man suger som komiker vill man säkert kompensera det genom provokation. Men till och med det suger han på.

0 kommentarer:

Labels