BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 6 oktober 2009

Sysslor innan avresa

Den här bloggen är ju tämligen ointressant just nu, eftersom jag fortfarande befinner mig i Sverige, men jag måste hålla den vid liv, eller hur?

Igår råkade jag somna i 4 timmar mitt på dagen, jag skulle "vila" men vaknade inte förrän det var kolsvart ute.

Det misstaget gör jag inte om så nu försöker jag hålla mig igång istället.
Har precis bokat två tvättider på torsdag, snart ska jag i väg in till stan och fika, men först tänkte jag försöka rädda mina svarta pumps, klackarna är helt förstörda, kanske det går att laga, vi får se vad skomakaren säger.

Det är mycket mer än man tror att ordna innan en långresa, dels vaccinationer men också småsaker som man inte tänker på.

Snart är jag där gott folk, halva veckan har i princip gått, tiden går så jäkla fort.

Istället för som normala människor, sysselsätta sig med viktiga saker ägnar jag min tid åt detta ;D mitt och Bolis framtida barn, haha, mamma kommer få tuppjuck när hon läser detta.

0 kommentarer:

Labels