BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 12 oktober 2009


Ja, eftersom min alskade inte har kommit hem an och det inte finns nagot kaffe i huset (jag ar sa SJUKT kaffesugen) sa kan kan ju plaga er med annu ett inlagg.


Det behovdes ingen adapter till kontaktuttagen, dom har sana har konstiga dubbelkontaktuttag, alltsa man kan plugga in bade vara svenska kontakter och deras konstiga saker i dom.


Sa nu har jag duschat, fonat haret och sedan plattat det.

Jag tror jag har lagt ner sakert tva timmar pa mitt utseende, haha, men det kanns skont att frascha upp sig med tanke pa hur skabbig jag var igar efter flygresan.


Nu har jag smort in mig med jordgubbs body butter t o m, som panyttfodd!


Det ar sa markligt att alla har tycker jag ar sa vacker.

De stirrar in i mina bla ogon och typ "wooow"


Igar gick jag hora av en att hon skulle kunna doda for att fa ha sa fint har som jag, och sedan sa hushallerskan att hon aldrig sett en vackrare person.

Man tackar och bockar, men herregud, jag ar inte Marylin Monroe precis ;p


Jag ar sa fascinerad av allting har.

T ex nar jag satt ute och rokte (for forsta gangen pa over ett dygn) sa sag jag varldens pytte-faglar, dom var fan som kolibris!

Jag tycker att ALLT i Peru ar haftigt, att det vaxer stora kaktusar utanfor huset t ex.


Har dar jag bor ar ett valdigt lugnt omrade, garden ar forsedd med stora grindar, och dom gar jag inte utanfor ensam, haha.

Men i ovrigt ar det ett helt vanligt omrade, for familjer.


Vi har inte varit i dom rika delarna an, men jag har redan sett gatubarn som tigger, det ar nagot man far vanja sig vid.


Varken jag och Boli har sarskilt stor matlust, det beror nog pa att man ar sa nykar!

Det gar inte ens att beskriva lyckan av att lagga sig bredvid honom och ha honom dar nar jag vaknar.

Nar han skulle till universitetet sprang han tillbaka 3 ggr efter att han hade sagt hejda, bara for att pussa mig en gang till (med min goa morgonandedrakt).

Snart ar han hemma igen, jag vantar otaligt, det ar lite laskigt att vara bland manniskor som inte ens pratar engelska, eller det som ar mest knepigt att de sociala koderna, i Sverige vet man precis hur man ska bete sig, men det gor jag inte har.

Det som inte gar under vanligt vett far man forsoka lista ut helt enkelt.


Puss och kram allihopa, hasta luego!

Bolis hund som ar latt efterbliven

1 kommentarer:

Denize sa...

Åhh gumman du verkar ha det underbart. Jag förstår känslan! trust me I do! Njut så mycket du kan nu innan det tar slut... du får berätta allt sen och visar bilder :) Jätte nyfiken.

Puss

Labels