BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 oktober 2009

Bilder och roliga fyllon


Jag imiterar en staty



En 70 ar gammal pub


Jag poserar vid en fejkbrunn




Jungfru Maria inburad


Jag och Boli


Detta ar lite bilder fran dagens besok i en gammal och valdigt vacker del av Lima nara havet.
Nar jag satt dar med Bolis pappa och Bolis farbroder tankte jag pa hur lika dom ar pappa, pettan och Larsa och hur kul det vore om mamma och pappa (och resten av familjen saklart) kunde traffa Bolis familj, synd att vi bor i olika varldsdelar.
Hursomhelst, vi at kohjartan, som ar asgott och sedan nagot munk-liknande till efterratt, doppade i honung.
Jag har inte atit en enda gronsak pa dessa 2 veckor och jag dricker lask varje dag :D det ar harligt!

Fyllo pa gatan utkladd till tjej: "Ge mig lite pengar"
Boli: "Tyvarr jag har inga pengar"
Fyllot: "Hur kan du inte ha nagra pengar med en sa snygg tjej? Gift dig INTE med honom!"
Min lilla Boli ligger helt utslagen har bredvid, han skulle vanta pa mig tills jag var klar med det har blogginlagget men jag tror han har somnat, haha, godnatt pa er, eller ska jag saga godmorgon? Klockan ar ju typ 7 i Sverige.

0 kommentarer:

Labels