BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 12 oktober 2009

Snart bar det ivag till Cuzco!

Efter att Boli antligen kom hem gick vi med hans familj och at lunch inne i stan.
De bestallde in massvis med ratter som alla delade pa, jag kande mig minst sagt som en gris innan slakt ;D alla mosade i mig mangder med mat, det var jattekul att testa pa nya ratter - saklart smakade jag pa allt.

Jag har inte drabbats av diarre an (peppar, peppar) men om den dagen kommer sa har vi kopt diarre-medicin.
Boli och hans familj har bara valt restauranger med bra mat med tanke pa min lilla mage.

Sen gick jag och Boli och vilade, eftersom vi ska till Cuzco inatt.
Hur mysigt somhelst.
Nar vi vaknade akte vi till varldens mysigaste cafe, det var i sjalva varken i ett garage, agarinnan satt och kollade pa CSI nar vi kom in och bestallde, vi tog kalkonmackor med smoothies.
Sedan gick vi till apoteket och inhandlade all mojlig medicin, till allt fran min (eventuellt) kommande diarre, till medicin mot hojdsjuka i Cuzco, som ligger i bergen.

Nu kom jag nyss hem fran parken med Boli, Bolis pappa och hunden Llanitos, som sprang omkring som en tok och borjade mucka med en gatuhund som at sopor, haha, han ar liten men kaxig (och luktar illa)

Sa nu sitter Boli och spelar gitarr for mig medan jag skriver detta.
Vi ska packa till var resa till Cuzco, dar vi ska se Machu Picchu och ta en tur pa hast (ska bli kul att se Boli rida)

Jag ar helt genomlycklig har, idag sa jag till Bolis pappa att de kandes som min familj, sa svarade han:
"Du AR en del av var familj nu"
Jag saknar er alla jattemycket, hoppas ni har det bra i kalla sverige, har kan man ga i flipflops om dagarna.
Massor av karlek /Emsi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skønt att høra att du inte svælter.
Ser fram emot lite bilder..den dær hundens mage var væl inte vad jag ønskar se av Peru :-/
Kraam Mam

Catharina sa...

Jag vill också gå i flip flops!! :'( hälsa boli och gör några indianhopp från mig! Puss på nosen

Carrooo sa...

Åååhh fan vad härligt, jag är så glad för din skull :D Ta MASSA bilder! Haha jag håller med din mor, mindre hundbilder och mer Peru!

PUSS

Labels