BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 oktober 2009

Min pojkvan ar en excellent cock

Haha, rolig rubrik va? ;D

Han ville laga mat at mig, men det verkar inte riktig ga enligt planerna, han har suttit och slitit en kyckling i delar i snart 30 min, nu kom hans kompis forbi for att hjalpa till.
Sist jag tittade in i koket sa verkade dock ga lite battre.

Sjalv smet jag in i duschen och haller just nu pa att fixa till mig infor kvallen, vi ar ett gang inklusive Bolis pappa som ska till nan klubb och sjunga karaoke.
Dom har fatt for sig att jag ska sjunga, vilket jag ju sjalvklart kan... Om jag dricker tva flaskor vin innan.. Kanske.

Idag har det inte hant sa mycket forovrigt, vi var i parken med Bolis hund som stotte pa tva pudlar som han blev valdigt kat pa.
Pudlarnas agare var givetvis en tant, som forsokte forsvara sig mot den mycket envisa Llanitos som for allt i varlden forsokte satta pa hennes hundar.
Det hela slutar med att Llanitos istallet ljuckar pa tantens ben eftersom hon har lyft upp sin hund i ett forsok att mota bort honom.

Jag lag pa graset och tjot av skratt medan Boli rusade ivag for att radda tanten fran Llanitos.
Vilken syn, kunde seriost inte andas for att jag garvade sa mycket.

Bolis familj ar sa fruktansvart gullig, hans pappa fick hora att jag gillade att inreda, sa han hade kopt massvis med ljuslyktor, torkade rosenblad i alla dess farger m.m och gav mig i uppgift att dekorera huset.
Jag gjorde en lykta, sen hamnade projektet pa is eftersom jag bestamt ville ha sand i ljuslyktorna, nagot jag far leta efter imorgon.

I helgen ska vi till strandhuset och dom ska ta med mig till en o med en massa vilda djur, ungefar som Galapagos, helt otroligt att dom gor allt detta for mig!

Dagarna flyger fram, igar borjade vi nastan grata eftersom vi pratade om hur det skulle vara nar jag aker harifran.
Det enda jag saknar fran Sverige ar lakritsgodis (dom HAR inte lakritsgodis har, seriost, vad ar deras problem?) och sjalvklart vanner och familj.
Tanken att jag maste lamna honom an en gang dodar mig, darfor forsoker jag vifta bort den sa gott det gar.

Nu ska jag sminka mig fardigt, puss och kram

0 kommentarer:

Labels