BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 12 oktober 2009

Ensam en stund

Min kille befinner sig pa universitetet nu ett tag sa jag ar ensam med hushallerskorna.

Dom ar hur gulliga som helst, kommunikationen gar sadar, jag forstar ju en del ord, men mest blir det gester, haha.
Jag bad om lite gradde till teet och tjejen hallde i halva koppen, sa det vart ungefar gradde med lite te vilket smakade skit rent ut sagt, men jag drack en mun och sag glad ut, sen hallde jag ut nar hon inte sag.

Just nu ligger jag pa sangen med fettigt har och tankte duscha och torka haret och vara lite frasch till Boli kommer hem, men jag insag precis att jag har glomt att kopa en adapter, deras kontaktuttag har ar jattekonstiga.
Nar jag skulle stoppa in kontakten till datorn blixtrade det till exempel! Helt livsfarligt ;D

Men jag far val klara mig anda.

Har i Peru vaxer palmer och kaktusar vilt overallt, det kanns som att vara i Vilda Vastern, hihi.

Jag tankte att jag skulle sova lange idag men det gick inte, klockan ar 9 och jag har varit uppe i ungefar en timme.
Dels ar det inte lika mysigt att sova utan Boli bredvid, men sa ar det sa spannande att vara har, att man inte riktigt vill sova heller.

Jag trivs i alla fall som fisken i vattnet har, allt ar sa annorlunda mot nagon plats jag nagonsin sett och folk ar valdigt varma.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och forsoka leta upp en adapter, for Boli maste ha haft en i Europa.

Puss och kram pa er, saknar er.

2 kommentarer:

Carro sa...

:DDD spännandeeee

Anonym sa...

det värmer i en pappas hjärta att du har det bra och är i goda händer gumman,hälsa familjen från mig ,kram

Labels