BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Bara bilder

Machu Picchu
Vi

Jag, frusen och blot men lycklig


Pa vag till Machu Picchu, vi traffade pa ett par urinevanera pa vagen



Jag och Boli vid en annan Inka-ruin, nagra dagar tidigare




Jag och Boli vid dom andra Inka-ruinerna, en sot gubbe fotade oss for nagra kronor, han vagrade dock sluta ta bilder, haha





Jag vid det andra stallet, minns tyvarr inte vad det hette






Wiiie, naturens rutschkana







Pa vag upp








Jag studerar nan konstig lapp vi fick pa en restaurang i Cusco
Ni far se alla bilder och i battre kvalitet nar jag kommer hem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååååååååhhhhhhhhhh jag DÖR!!!!! :D:D:D:D

Har visserligen redan skrivit till dig på msn nu men kommentarer är alltid kul så jag skriver igen. Alltså ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH verkligen, helt sjukt! :D:D

/CARRO <3

Anonym sa...

ÄNTLIGEN BILDER! Saknar dig massor och jag har jääättemycket att berätta för dig!!!!!!

Skynda dig hem chica <3
/catharina

Anonym sa...

Hærligt att få se er...och Peru.
Kraaam från Mam...pussar får du så det ræcker och blir øver ser jag ;-)

Anna sa...

du är så vacker.

Labels