BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 oktober 2009

Livet ar underbart

Hej pa er igen!

Jag forstar att ni ville se bilder men det gar inte att fixa just nu efter som vi ar i Cuzco.

Jag kan tyvarr inte skriva allt har, det skulle ta en bibel att skriva ner allt, men jag kan saga att det ar helt fantastiskt har.

Pa gatorna trangs jag och Boli med Llamor, overallt syns uraldriga gummor som stickar och gor hantverk.
Varje morgon gar vi upp och ater frukost pa nagot pittoreskt litet stalle, idag pa en restaurang med balkong och utsikt over hela staden.
Efter det brukar vi promenera runt stan, sedan ater vi lunch, sen vilar vi jamt lunch och sen bar det av pa aventyr.

Jag kan ocksa informera att jag inte har rokt nagot pa hela tiden, det beror inte pa att Boli tjatar for det gor han faktiskt inte.
Det ar dels for att jag inte ar sugen och sedan gar det i princip inte att roka har, darfor att hela staden bestar av backar och hojder, man blir helt andfadd.

Jag ar sa otroligt lycklig har, jag vill aldrig aka hem ;) eller jo, saklart for att traffa er, det ar helt underbart jag och Boli har det hur bra som helst.

En sak till; det finns sprit med coca-blad har, haha, ni vet sant som man gor kokain av, helt galet!

Snart ar internettiden slut och dessutom ligger Boli uppe pa rummet och vantar pa mig, vi har precis atit frukost och gatt en promenad runt stan, det ar jattevarmt har idag, solen riktigt steker.

Jag skriver mer nar jag har tid, men nu ska jag krypa ner bredvid min alskling en stund.

Hoppas alla har det lika underbart som jag har har, men det betvivlar jag ;)
Saknar er massor //Emma

1 kommentarer:

Anna sa...

min älskling. för mig skulle du gärna få stanna ifall jag nu inte skulle behöva dig så mycket som jag gör. men samtidigt, vem skulle tacka nej till att BEHÖVA åka till Peru för att hälsa på?

jag saknar dig, vackra älsklingen. hälsa Boli och ta hand om dig. <3

Labels