BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21 oktober 2009

En till dogfight

Jaha, da var det dags for en till.

Jag var som vanligt ute i parken med Bolis lilla prutthund, forst kommer en tant med tva hundar som saklart borjar leka med Llanitos, jag forklarar for henne pa min halvdana spanska att jag kommer fran Sverige och bara pratar lite spanska, hon forstar med fortsatter babbla pa.

Jag forstar ungefar en tiondel men latsas att jag fattar allt.

Sedan kommer en pittbull med tratt pa huvudet springandes och borjar fightas med min hund, ett javla halla blev det eftersom bada var okastrerade hanhundar (ingen hund har ar kastrerad) men agaren kommer tillslut springandes och ber om ursakt, jag klandrar henne inte eftersom Llanitos inte ens ager ett koppel, men laskigt var det.

Igar var en lugn dag, jag och Boli at i sangen och kollade pa Year One och Date Movie (och dog av garv)

Jag hade en sa sjukt hemsk mardrom, jag dromde om alla i familjen, men i en av drommarna skulle John klattra fran en balkong till en annan, sa han tog tag i nagot rep och svingade sig, tappade repet och foll jattelangt.
Mamma och Rebecka sprang fram till honom, han var helt medvetslos men jag bara skrek och skrek tills jag vaknade.

Usch, John lova att du inte hoppar fran en balkong till en annan? Seriost.

Nu ligger nastan alla bilder fran var resa uppe pa Facebook och jag vantar fortfarande pa dom dar spannande mailen om allt som hander i Sverige!

Pa fredag ska vi till Bolis familjs hus pa stranden och ha nagot slags grillparty, festerna har med slakten ar sa sjukt kul.
Och alla dansar helt grymt, det ligger val i blodet antar jag.

Jag kollade pa pappas facebookstatus och sag att dom spelade buzz, fy vad avis jag blev ;)
Nar jag kommer hem tycker jag att vi har en fet familjemiddag med massor av buzz!

Jag har forresten testat karamellerna med kola-blad i, dock ville jag inte dansa till Boten Anna hela natten och jag fick inte heller stora pupiller. Det smakade bara skit.
Har saljs kola-blad overallt, jag och Boli kopte en pase i Cuzco (for en fin summa pengar kan jag stoppa upp dom i arlset och ta med hem :D)

Men man maste dock forsta att cola-blad har inte ar knark, det anvands for att bota hojdsjuka och ar en helt annan sak an processat kokain.

Sedan maste jag avsluta med att saga att jag var ett riktigt pucko nar jag packade, jag har typ bara finklader och ETT par jeans, ja ja, inget att gora at nu.

MAILA MIG! Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

I och med att jag var den som packade
Din väska så tar jag den där sista kommentaren väldigt personligt! Missin' yooooou / Catharina

emmamacita sa...

Haha, om inte du hade hjalpt mig sa hade jag troligtvis akt till Peru med en strumpa i bagaget, sa du ska inte ta at dig, love you too!

Labels