BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Hemma igen

Nu ar jag tillbaks till Lima igen.


Skont om ni fragar mig, forst akte jag hit till Peru, det tog 16 timmar med flyg och var en stor omstallning bara det.

En dag senare satt jag pa ett flyg pa vag till Cusco, och fyra dagar efter det pa en 6 timmars bussresa genom djungeln till Machu Picchu tur och retur.

Det tar pa en kan jag saga, ens hjarna blir helt overbelastad av alla nya intryck och de sista dagarna fick jag mig sma cp-ryck.

Jag kande mig irriterad och tjurig for ingenting, jag orkade helt enkelt inte med alla nya intryck pa en gang, min hjarna pallade inte processa allt.

Men jag kan stolt saga att jag och Boli GICK upp for Machu Picchu. Det ar ett berg, och man gar i drygt en timme i lutande trappor.}

Jag forstar fortfarande inte hur jag klarade det, jag grat nastan till slut av utmattning.

Val uppe hallucinerade jag Carro bland alla turister "men vad fan gor hon.. i Peru.. Machu Picchu"
Det var dock inte Carro.
Synen av Machu Picchu var minst sagt magisk, jag later bilderna tala for sig.

Det sporegnade dock forsta halvtimmen, jag och Boli var pissblota och fros arslena av oss sa vi tog skydd pa ett litet unket cafe ett tag.
Sen lattade det, men nagon sol over Machu Picchu fick vi aldrig se - men det gor inget!

1 kommentarer:

pappa sa...

riktigt sköna bilder,kram pappa

Labels