BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 oktober 2009

Lima China Town och karaokee

Hej igen!

Jag har nastan ingen tid alls att skriva har, men det kanske ni forstar i och med att jag aker hem till Sverige snart.
Hursomhelst, idag ska vi med Bolis familj till Lima China Town och nagot innan som skulle bli en overraskning.

Men innan det ska jag och Boli ata lunch, jag har inte atit frukost an sa jag haller pa att do av hunger.
Anyway, igar var vi och sjong karaoke med Bolis pappa och farbroder, det var skitkul, jag sjong "Bitch" med Meredith Brooks och "Basket Case" med Green Day.

Vi har tydligen brattom av nagon anledning sa Id better go, puss och kram!

Ps. Jag kan inte sluta tanka pa lakritsgodis, fan vad sugen jag ar, det ar jag nog bara for att det inte finns har.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Typisk kvinnlig egenskap. Man vill alltid ha det man inte kan få! Haha, saknar dig bebisen trist att du inte är med på min födelsedag imorgon :( du och jag går ut när du kommer hem! Ska skriva ett långt mail till dig när jag kommer hem! Puss

/Catharina

Labels