BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 november 2009

Vilken blogg?

...Skall jag fortsätta skriva på? Den här eller molilja? Kan inte bestämma mig riktigt.

Nu när man är hemma i Sverige finns inte så mycket intressant att skriva, förutom att jag lider av en oerhört jetlag och därmed är sjukligt trött dagarna i ända.

Just nu sitter jag och dricker kaffe (ovanligt).
Jag lagade lunch till mamma och städa hela köket, det tycker jag hon är värd, eftersom hon är så trött nu (influensa-vaccin) eller det är hon alltid värd såklart.

Idag var jag hos tandläkaren och fick en hel-städning i käften, det var väldigt obehagligt men vad fräsch man kände sig sen.

Saknaden av Boli är fruktansvärd och saknaden av Peru som helhet, att det är ett farligt land är sant, men så farligt som folk sa är bara en myt.

Det var så farligt en gång, men inte nu längre, jag såg i alla fall inte till några ansamlingar av barn som snodde saker ur ens fickor, rånare eller annat.
De tiggare och försäljare man såg backade direkt när man tackade nej och ingen var särskilt påträngande.

Nu är frågan bara hur vi ska bekosta nästa resa, jag söker extrajobb för fullt och Boli ska jobba med sin pappa, det enda vi vet är att vi vill ha en framtid tillsammans och vi har redan börjat smida planer på hur den skall se ut.
Man behöver och ska aldrig ge upp sina egna drömmar för att man har en partner - man kan baka in honom i dom istället!


Jag följer bloggen; http://happilyeverafter.se/ med spänning, det är den mysigaste bloggen jag någonsin läst, och hon väntar barn, det sista hon skrev var att hon fick värkar och nu har hon inte skrivit på länge så jag tror att bebben är påväg nu.


Gud vad sugen man blir på en liten när man läser den förresten...

En av mina favoritbilder på mig och Boli

1 kommentarer:

Anonym sa...

fortsätt skriva här, den är mysig och bra :D

Labels