BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 1 november 2009

Min hemkomst

Hej alla glada, jag anlander till Sverige kl 22:55 den 2:a november, hamta upp mig da!

Angaende vad jag ar sugen pa; allt UTOM kyckling och ris, om ni ger mig nagot som innehaller kyckling eller ris sa bryter jag ihop ;)
Jag ar sugen pa en hederlig korvstroganoff eller liknande, garna en ratt med makaroner, jag har levt pa ris och potatis i tre veckor sa jag ar liiite liiite trott pa det.

Har ar det underbart vader idag, jag gar runt i kort-kort, tubtop och mina alskade flipfloppsar.
Nyss var vi och at en avskedslunch med Bolis pappa flickvan och hennes barn, sedan tog jag och Boli en promenad hem i solen och pratade och framtiden.

Jag ar ovanligt glad och ser ljust pa framtiden, jag menar, jag har detta att gladjas at:
- jag flyger hem pa natten = det blir lattare att sova = det gar snabbare
- jag far traffa min familj och alla kara som jag har saknat sa mycket
- jag far ata god svensk mat
- jag far ata lakrits
- jag har haft en UNDERBAR resa, kommit narmare min pojkvan och jag kommer tillbaka hit, tjihii.

Puss pa er, vi ses snart!

0 kommentarer:

Labels