BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 7 november 2009

Kryssning och sovmorgon

Alla som känner mig vet att jag är en sömntuta, men min extrema trötthet jag har haft den här veckan börjar bli en aning oroväckande.

Jag la mig 12 igår, inte så väldigt sent och vaknade kl 15:00 idag av att mamma väckte mig.
Är det någon som vet hur länge det tar innan ett jetlag lägger sig?

Jag ska på kryssning med pappa, john, Cicki, Cickis döttras (osv, osv, man orkar inte ta med alla gummipappor och plast-halv-fabrikatsyskon) ikväll, båtarna brukar gå vid sex så jag har lite bråttom tror jag.
Men lugn bara lugn, först ska jag sätta på mig ett par strumpor, sedan lite kaffe och så är jag igång.

En konstig sak är att när jag drömmer om Boli så drömmer jag nästan bara att vi bråkar eller att någon av oss är otrogen och blir då givetvis jätteledsen.
Kan det vara så att min hjärna försöker få mig att lida lite eftersom att vårt förhållande är så där äckligt perfekt (nykära)?
Jag förutom den minimala detaljen att han bor på andra sidan jorden, men det är en petitess trots allt, en dag kommer vi bo tillsammans, och den dagen ligger inte alltför långt borta.

0 kommentarer:

Labels