BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 november 2009

iPoden laddas

Jag somnade klockan halv två igår, kunde verkligen inte sova.

Sedan vaknade jag klockan 8 imorse, jag har inte ätit någon frukost än och är verkligen inte sugen. Men någon måste jag få i min innan min morgon-powerwalk, jag är nämligen lite speedad och full med överskottsenergi, tänkte gå en promenad för att utlösa lite endorfiner = förhoppningsvis vara lite pigg idag.

Men inte utan musik, går icke, så den får ladda ett tag.

Jag har fått en "rockig"-frisyr. Fick vara hårmodell och därmed bli klippt av årets frisör helt gratis, jag som ville ha förändring, perfekt!
När alla frisörer var på plats och jag satt i rampljuset med Michael Jackson i bakgrunden sa han som klippte mig lågt:
"Emma... Vad jag än gör nu - bli inte rädd"
Rädd? Vadå rädd tänkte jag, sedan tog han fram en kniv!

Jag blundade och var helt övertygad om att han skulle skära upp mitt skallben, han viftade med kniven, hårtussar föll av och när det sedan var klart stirrade jag mig i spegeln och tänkte:
"Wow.." så snyggt blev det, lägger upp bilder sedan.

För att ta upp något positivt, det mesta just nu är skit förövrigt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ringa mig idaaag!

/Catharina

Labels