BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 november 2009

Storstädning och mod

Det ser förjävligt ut i rummet, jag är en person (tro det eller ej!) som inte trivs i röra, men är det rörigt i mitt huvud så blir det även rörigt runtomkring mig.
Så nu ska jag storstäda här i rummet så det blir lite trivsamt.

Jag försöker verkligen hålla modet uppe och höstdeppen borta, men det är så oerhört svårt när det blir mörkt så fort.
Jag funderar ofta över om det är någon mer än jag som känner så, alla verkar så glada och tycka att hösten är mysig, är det verkligen ingen annan som blir deprimerad om vintrarna?

Så här är det vareviga år, jag fixar det inte, så nu efterlyser jag tips på hur man botar sin höstdepp, snälla, kom med alla bra knep ni har på lager, jag behöver det verkligen!

0 kommentarer:

Labels