BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 2 november 2009

Pa flygplatsen i Amsterdam

Jag ar helt slut efter en 12 timmars flygresa fran Lima, och ett mycket tarfyllt avsked och som gradde pa moset FEM timmar pa Amsterdams flygplats. Jesus, jag har spenderat alla pengar pa mynttelefoner och nu vid nan internetgrejs.

Strax ar det dags att ga igenom sakerhetskontrollen, nu ar det inte langt kvar.

Jag ar sa sjukt trott, man sover inte sa bra i flygplan som ni kanske vet, jag har sovit kanske 4 timmar totalt inatt, men flygresan fran Lima gick ovanligt fort kandes det som.

Nu langtar jag hem till mamma och syster och min egna, varma sang och Ville saklart.
Vi ses snart, jag borde kila nu sa att jag inte missar planet hem, det vore forjavligt, vill inte spendera en minut extra pa den har flygplatsen.

Och forresten, hollandska ar fan fulare en tyska, gud vad fult dom pratar, tur att jag inte ar fran Holland. Tjiii.

0 kommentarer:

Labels