BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 april 2010

Drömtydning

Jag drömde inatt om en orm som jagade och bet mig.
När jag i panik hoppade upp på ett bord, följde den efter, förvandlades för en sekund till en hund, jag sparkade ner den och sedan blev det en orm igen.

"Att drömma om hundar symboliserar ofta våra omedvetna instinkter. "Drömhunden" visar oss antingen tillgivenhet eller fientlighet. Har man en trofast hund som sällskap, är man säkerligen i harmoni med sig själv. Går hunden däremot till anfall mot en tyder det på inre obalans, och det skulle nog inte skada med en smula självrannsakan."

"Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig."

1 kommentarer:

Nathalia sa...

Hej Emma!
Vad fin din blogg är,är det du som gjort den själv? Jag brukar med dröma om ormar fy vaknar av att jag gråter och är svetig,efter sådna drömar.
Kram till dig från mig.

Labels