BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 2 april 2010

The sims

Jag väntar på mitt the sims 2 som jag har "köpt".
Jag hade ju the sims 3, men det fungerade inte på någon utav mina datorer pga det kräver extremt bra grafikkort. Men min kära vän Anna förklarade att Sims 3 var sjukt överskattat och inget att ha.

Dum som jag var tog jag bort mitt Sims 2 + alla tilläggspaket för att kunna installera 3:an. Så nu måste jag börja om på nytt.
Fifan, det är ju såå kul :D

Igår powerwalkade jag 80 min totalt, och sedan tränade jag på träningsmaskinen. Så idag var motivationen inte på topp, det var inte alls kul att powerwalka, det bidde bara en runda på 30 min, men vadfan, jag är ingen supermänniska.

Nu sitter jag och dricker den heliga drycken, dvs kaffe, solen skiner utanför och humöret är på topp.

Tjohej, dessutom har jag på mig mina svarta jeansleggings, som sitter skitsnyggt och som framhäver min snygga rumpa perfekt.

0 kommentarer:

Labels