BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 maj 2010

Opassande sömnlöshet

Upp klockan sex ska man. Sova kan man inte.
Ain't it funny?

Det hugger och har sig i mina äggstockar, jag är skitskraj att jag har fått någon cysta eller liknande. Jag ska genast boka en tid hos fittdoktorn, men det brukar jämt vara sån kö dit.

Anyways, jag undrar hur posten i Sverige räknar sina dagar, det står att det tar 4-5 arbetsdagar för ett brev att komma fram till Peru. När jag skickade sist tog det 1 månad.
Vi har några papper som måste komma fram innan den 22:a juni så det börjar bli lite brådis. Dessutom är det min mor som måste skriva under papprena, och hon befinner sig i Norge.
Gudars vad jag längtar efter min man nu.

Pappa ska förövrigt gifta sig den 12:e juni på skansen, på ett s.k drop-in-bröllop, alltså en massa vigslar den dagen.
Det blir en enkel ceremoni med restaurangbesök efteråt. Men det ska ändå bli skitkul.

Kan inte John Blund komma och strö lite av sitt sömnpulver över mig? Eller varför inte bara klubba mig i huvudet med ett basebollträ så att jag somnar?

1 kommentarer:

Nellie sa...

Ja, det är svårt det där med pappan. Ena stunden är han med andra inte. Han säger att han alltid kommer finnas där för sitt barn så jag får helt enkelt lita på det.

Det känns kul att få lite mage men det är fortfarande svårt att fatta att det ligger en liten människa där inne. Det är skrämmande och kul på samma gång. Även att ha hört hjärtljuden gör graviditeten mer verklig men det är fortfarande för mycket att ta in tycker jag. :p

Labels